Help!

PC-Problemen?
De vrijwilligers van Oplossing.be zoeken gratis met u mee!

Hulp bij posten

Recente topics

Auteur Topic: vergaderen  (gelezen 1465 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Startbaan

  • Lid
  • *
  • Berichten: 35
  • Oplossing.be
vergaderen
« Gepost op: 26 januari 2005, 08:50:00 »
Goeiemorgen oplosserkes

In bijlage vinden jullie een document dat nu gebruikt wordt om een vergadering te beleggen maar ik zou liever duidelijker en anders werken.
Is volgend voorstel mogelijk:
wanneer een medewerker niet kan komen zet hij bv. NOK (niet OK) en dat verschijnt dan bv. in rood, wanneer hij wel kan, zet hij OK en dat verschijnt dan in groen. Kan ik dan in de laatste kolom een totaal maken in cijfers?? Aangezien ik wil werken met woorden vind ik niet meteen iets.
Of zijn er onder jullie die werken met een totaal ander systeem. Alle ideeën zijn welkom.

Bedankt voor de hulp.

Groetjes
Gelieve uw systeemgegevens in te vullen. Klik HIER voor meer informatie.

Jeekepeeke

  • Gast
Re:vergaderen
« Reactie #1 Gepost op: 26 januari 2005, 18:55:23 »
Hoi Startbaan,

wat dacht je van de oplossing in bijlage? De clou zit 'em in de functie countif (sorry, Engelstalige Office). Volgens mij zijn er nog oplossingen mogelijk... Wie doet beter?


Jeekepeeke

 


www.combell.com