als je wel nog je mails kan ontvangen op je smartphone én je pc maar niet op je laptop is dat volgens mij omdat je de juiste inlog gegevens niet gebruikt en niet te maken met een inlog verbod.
als je teveel pogingen doet met een verkeerde login/wachtwoord wordt je idd een tijdje geblokkeerd.
wat ik ook niet begrijp is dat je schrijft dat je 2 Google accounts hebt omdat , ik citeer 'je van provider bent veranderd'....je google account kan toch gebruikt worden over de provider heen , of je nu Telenet - Proximus - Oranje enz hebt en heeft op zich niets te maken met welke provider je werkt ?
En dan had je NOG een nieuw mailadres nodig maar gebruik je daarvoor je gmailadres dat je al had voor je agenda ? dit alles is nogal ingewikkeld ?
ikzelf én mijn echtgenote hebben één mailadres , een Outlook.be adres , dat gebruiken we voor alles , voor onze Microsoft account , voor onze mail (Outlook) en voor onze Google account en andere accounts o.a. Facebook enz , wél telkens een ander veilig wachtwoord.
het mailadres van mijn provider (Telenet) gebruik ik al jaren niet meer , stap ik over naar een andere provider dan blijven we ons Outlook.be mailadres gebruiken.
Mvg,
Arnold.