Hoi
Ik lees dat je onlangs NewDotNet over de vloer hebt gehad. Kijk nog eens via Start>Configuratiescherm>Software of hier ergens
NewDotNet of
Mybar staat. Verwijder ze indien je deze vindt.
Volgende items mag je uitvinken in
CodeStuff Starter ofwel msconfig(
Start>Uitvoeren>msconfig -6)
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\OSA.EXEVolgende items vink je aan in HijackThis, klik daarna op “Fix Checked Items”
O3 - Toolbar: My &Search Bar - {0494D0D9-F8E0-41ad-92A3-14154ECE70AC} - C:\Program Files\MyWay\myBar\1.bin\MYBAR.DLL (file missing)Weinig opmerkingen over je log. Ik vrees dat je probleem nog niet opgelost zal zijn.
Heeft je vriendin een Toshiba laptop? Anders moet je eens proberen om op een andere plaats te internetten.
Dan kunnen we eventueel schade aan haar (internet)kabel en of modem uitschakelen (tis maar een gokje)
.
Heb je ook al eens gescand met een geupdate virusscanner?
Mvg
Kerstman