Hallo Don Diego,
Reset je modem eens. Als je een Reset-knop hebt op de modem, druk deze dan even in. Anders haal je gedurende 10 seconden de stroom af van de modem en steek hem terug in. Probeer nu even of je Ketnetkick 2 opnieuw kan starten en of de update wordt uitgevoerd.
Krijgt u nog dezelfde "Fout 106" melding, probeer dan het volgende:
Zet de de poorten 32767 en 32768 in je Firewall open:
Handleidingen: Start KetnetKick 2 opnieuw. Indien het probleem nog niet is opgelost, probeer dan het volgende.
Router poorten openzetten:In je browser surf je naar het adres 192.168.1.1 om de instellingen van de router te openen.
Je moet de poorten 32767 en 32768 van de router vrijmaken. Dit staat meestal ergens bij beveiligingsinstellingen, firewall en geavanceerde instellingen. Vergeet niet de instellingen op te slaan bij het afsluiten.
Als dit alles nog niet geholpen heeft, kan je contact opnemen met je provider, en vragen om uw lijn te "refreshen".
SoftAid