Het zit zo.
Sonos kan gewoon werken op Wifi (dan stel je Standaard in).Dan kan elke LS gewoon met de stroom aangesloten worden.
Heb je problemen met deWifi (te ver...betonnen muren,...), dan sluit je in principe één toestel aan met utp op de modem.Dan kan je installeren als "BOOST" en gebruikt Sonos zijn eigen netwerk.Vroeger kocht je daarvoor een BOOST -kastje van Sonos bij.Nu hoorde ik van de supportdienst dat de ene met UTP aangesloten die functie vervult.
Ik gebruik WOONKAMER : 2 play1 + 1 SUBWOOFER+ 1 PLAYBAR, KANTOOR 2 Play1 + Badkamer 1 Play1 + BADKAMER VERDIEP 1 Play 1
Dus ik kon "KAMERS" maken en die apart bedienen (muziek, volume, radiostations, eigenmuziek van de pc).
De mensen van de Sonos support kunnen echt niet volgen...de ene keer werkt alles perfect...even daarna valt vaak de muziek weg...komt dan weer terug...of start gewoon een kamer niet op en blijft op "VERBINDEN" hangen.Soms vind ik in bepaalde forums dat het "interferentie" kan liggen (microgolf, dect.tel.,...
Het is een dilemma en ik geraak bij Telenet ook niet verder...zou het toch niet aan de streaming of het teveel aantal verbindingen bij Telenet kunnen liggen???
Zo'n toch wel prijzig systeem...en deze bugs...!!!
Bedankt al voor de attentie...