Help!

PC-Problemen?
De vrijwilligers van Oplossing.be zoeken gratis met u mee!

Hulp bij posten

Recente topics

Auteur Topic: Laptop maakt slecht verbinding  (gelezen 2284 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jm

  • Oplosser
  • ****
  • Berichten: 572
  • Oplossing.be
Laptop maakt slecht verbinding
« Gepost op: 10 april 2016, 19:18:34 »
Mijn moeder haar HP laptop maakt zeer slecht verbinding met de draadloze modem van Telenet bij haar thuis!
Bij ons thuis maakt de laptop van mij ogenblikkelijk verbinding!
Hare ook moeilijker?
Ze heeft win 7 en wil niet naar 10!
Haar broadcom 802.11n heb ik al geupdate
In de netwerkinstellingen staat ook altijd
virtual wifi miniport adapter windows 7
Heb deze al uitgeschakeld verwijderd maar deze komt steeds terug.
Heeft ze normaal met de broadcom niet genoeg? En is het daarom dat de laptop twijfelt bij het opstarten tussen deze 2?
tips please thanks
HP Pavilion Notebook PC 17-f061nb
Windows 10
AMD quad-core A10-5745M APU met Radeon HD 8610G Graphics (2,1 GHz, 4 MB cache)
12 GB 1333-MHz DDR3 SDRAM (1 x 4 GB, 1 x 8 GB)
43,9-cm (17,3-inch) diagonaal HD BrightView LED-backlit (1600 x 900)
AMD Radeon R7 M260 Graphics
1-TB 5400-rpm SATA; Flash-cache: 8 GB; De flashcachemodule versnelt de respons van het systeem

Offline jm

  • Oplosser
  • ****
  • Berichten: 572
  • Oplossing.be
Re: Laptop maakt slecht verbinding
« Reactie #1 Gepost op: 15 april 2016, 09:45:19 »
Niemand tips?
HP Pavilion Notebook PC 17-f061nb
Windows 10
AMD quad-core A10-5745M APU met Radeon HD 8610G Graphics (2,1 GHz, 4 MB cache)
12 GB 1333-MHz DDR3 SDRAM (1 x 4 GB, 1 x 8 GB)
43,9-cm (17,3-inch) diagonaal HD BrightView LED-backlit (1600 x 900)
AMD Radeon R7 M260 Graphics
1-TB 5400-rpm SATA; Flash-cache: 8 GB; De flashcachemodule versnelt de respons van het systeem

Offline SoftAid

  • Administrator
  • Ambassadeur
  • *****
  • Berichten: 20.190
  • Geslacht: Man
  • Nobody is perfect, not even me...
Re: Laptop maakt slecht verbinding
« Reactie #2 Gepost op: 15 april 2016, 12:29:59 »
Hallo jm,

zelf heb ik niet veel ervaring met modems. Ik ken de Broadcom 802.11n ook niet.
Zelf heb ik ook Telenet Whoppy, en een Wireless modem 3.0 (DOCSIS).

Welk abbonement heeft je moeder bij telenet?
Heb je al eens een snelheidstest gedaan bij je moeder, via wifi én via utp-kabel ?

Je kan ook eens bellen (van bij je moeder) naar de helpdesk van Telenet (0800/666 66), die kunnen tijdens dat gesprek de snelheid en de toestellen nakijken van bij hen uit.

Windows 7 of Windows 10 maakt niets uit, denk ik. Wel zou ik je nog aanraden om even te wachten met Windows 10, er zijn nog veel problemen met de 10.

:) SoftAid :)             

Maximum grootte bijlagen vergroot naar 4 MB
Dubbelposten, het posten op verschillende forums van dezelfde vraag, dient op
voorhand gemeld te worden, met een link naar het topic op de andere site.
Overtreding van deze regel kan bestraft worden met verbanning !

 


www.combell.com