Help!

PC-Problemen?
De vrijwilligers van Oplossing.be zoeken gratis met u mee!

Hulp bij posten

Recente topics

Auteur Topic: Critical Process Died BSOD  (gelezen 2863 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline kinjo

  • Nieuw lid
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Man
  • Oplossing.be
Critical Process Died BSOD
« Gepost op: 02 november 2016, 14:04:26 »
Ik heb kritisch proces OVERLEDEN probleem in mijn PC

Offline SoftAid

  • Administrator
  • Ambassadeur
  • *****
  • Berichten: 20.191
  • Geslacht: Man
  • Nobody is perfect, not even me...
Re: Critical Process Died BSOD
« Reactie #1 Gepost op: 02 november 2016, 14:31:17 »
Hallo kinjo,

toch welkom op Oplossing.be  :)

Kan je de melding "Ik heb kritisch proces OVERLEDEN probleem in mijn PC" wat beter omschrijven?
Mogelijk kan je een printscreen of een foto van de foutmelding aanhangen aan je volgend bericht.

:) SoftAid :)             
 
Maximum grootte bijlagen vergroot naar 4 MB
Dubbelposten, het posten op verschillende forums van dezelfde vraag, dient op
voorhand gemeld te worden, met een link naar het topic op de andere site.
Overtreding van deze regel kan bestraft worden met verbanning !

Offline kinjo

  • Nieuw lid
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Man
  • Oplossing.be
Re: Critical Process Died BSOD
« Reactie #2 Gepost op: 03 november 2016, 08:09:03 »
hier is het ding nu
i doet wat deze website zei
https://www.deskdecode.com/critical-process-died/
en nu mijn systeem zal niet in staat om te beginnen
wat nu te doen doet niemand iets weet

Offline SoftAid

  • Administrator
  • Ambassadeur
  • *****
  • Berichten: 20.191
  • Geslacht: Man
  • Nobody is perfect, not even me...
Re: Critical Process Died BSOD
« Reactie #3 Gepost op: 03 november 2016, 10:31:17 »
Hallo kinjo,

indien je maar mondjesmaat informatie geeft (aléé, we moeten het bijna uit je trekken ;)) dan gaan we je niet goed kunnen helpen.

Bovendien vermoed ik dat je volledig Franstalig bent, en je antwoorden automatisch laat vertalen door een vertaalprogramma, sorry als ik het mis heb :-[. Toch, als dit inderdaad zo is, ben je dan niet beter met een Franstalige help-site?

We helpen je graag hoor, maar dan moet er wel voldoende info worden gegeven:

- Begin maar met volgende vragen te beantwoorden, indien mogelijk:
- Welk besturingssysteem gebruik je: Windows 10 of Windows 8.1?

- Indien Windows 10, heb je deze als upgrade van Windows 8.1 geïnstalleerd?
- Indien ja op de vorige vraag, heb je voordien een test uitgevoerd of je hardware en software compatibel zijn met Windows 10 ? (een test die streng wordt aangeraden door Microsoft zelf en door help-sites)?
- Indien ja op vorige vraag, wat was het resultaat van die test?

Over de foutmelding "Critical process died": Wanneer krijg je dit BSOD-scherm (Blue Screen Of Death)te zien:
- Als je rees in Windows aan het werken bent?
- Als je de PC opstart, en Windows nog niet is opgestart?

Heb je een "Repair DVD" voor Windows 10? ---- (of Windows 8.1)?
Heb je een installatie-DVD voor Windows 10? ---- (of Windows 8.1)?

Welke stappen heb je uitgevoerd uit het help-programma van "Deskdecode":
- Opstarten in Veilige modus?
Kon je dan in Windows, en wat heb je toen gedaan?
- Opgestart "In de Herstelmodus" met de Windows-DVD ? Indien dit niet gelukt is, vertel waarom. Anders:
- Wat heb je hier proberen te doen, en wat is er gelukt?
- Heb je getracht een HERSTELPUNT terug te zetten naar een veel vroegere datum ?
- Heb je getracht Opstartherstel uit te voeren, en wat was het resultaat?

Dit zijn vragen die door experts gesteld worden, om jou beter te kunnen helpen.
Tracht elke vraag te beantwoorden.

Groeten,

:) SoftAid :)             

Maximum grootte bijlagen vergroot naar 4 MB
Dubbelposten, het posten op verschillende forums van dezelfde vraag, dient op
voorhand gemeld te worden, met een link naar het topic op de andere site.
Overtreding van deze regel kan bestraft worden met verbanning !

 


www.combell.com