Help!

PC-Problemen?
De vrijwilligers van Oplossing.be zoeken gratis met u mee!

Hulp bij posten

Recente topics

Auteur Topic: Hoe een excel-sheet of worddoc. in een powerpoint zetten  (gelezen 2205 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sammeke

  • Nieuw lid
  • Berichten: 1
  • Oplossing.be
Hoe een excel-sheet of worddoc. in een powerpoint zetten
« Gepost op: 23 maart 2004, 21:48:31 »
Ik moet voor mijn werk op een heel korte tijd verschillende documenten zoals excel en word in een powerpoint zetten.
Natuurlijk wil ik hierbij de juiste formaat behouden.
Hoe doe ik dit op een makkelijke manier?  ???
Alvast bedankt!
Gelieve uw systeemgegevens in te vullen. Klik HIER voor meer informatie.

Offline bertje

  • Nieuw lid
  • Berichten: 5
  • Oplossing.be
Re:Hoe een excel-sheet of worddoc. in een powerpoint zetten
« Reactie #1 Gepost op: 23 maart 2004, 22:20:15 »
een volledig rekenblad of word-document in powerpoint zetten lijkt me nogal onoverzichtelijk.
maar je kan wel een beperkte excel-tabel of een stuk word-document in powerpoint zetten: is het dat wat je bedoelt?

en wat bedoel je met "oorspronkelijk formaat behouden"? je kan die excel en word-stukjes namelijk gewoon "plakken", ofwel plakken als gekoppelde bestanden, en dan blijven ze gekoppeld aan het origineel: is dat wat je nodig hebt?  ??? ???
Gelieve uw systeemgegevens in te vullen. Klik HIER voor meer informatie.

 


www.combell.com