1
Opstart en afsluit problemen / Re: BSOD Blauw scherm.
« Laatste bericht door SoftAid Gepost op 16 september 2024, 16:38:49 »Hallo Della Jordan,
spijtig dat je nog steeds niet in staat blijkt om een "normale" conversatie aan te gaan, maar ons wel beschuldigd van discriminatie.
Of je man of vrouw bent, donker of licht, of je in een boetiek werkt of in de haven speelt geen enkele rol voor mij of dit forum. Ik zal de eerste zijn om iemand die discrimineert aan te spreken.
Soit, het antwoord mailtje van GamersOutlet is totaal geen antwoord op de vraag die ik me stelde, namelijk "Als alles legaal kan met hun Key voor een Pro versie, waarom zetten ze dan een waarschuwing dat de Key niet werkt om te upgraden van een Home naar een Pro". Ze antwoorden in die mail aan jou dus niet op die vraag.
Bovendien antwoord jij ook niet op mijn vraag aan U, hoe jij dus wel "zonder probleem" kon upgraden....
Om toch even in te gaan op GamersOutlet, zo braaf zijn ze nu ook niet. Er zijn (mogelijk door hen zelf geplaatste) positieve reacties die steeds 3 woorden, of 2 van die drie woorden, bevatten: "Super", "Fast" en "Great". Maar als je doorleest dan kom je genoeg negatieve reviews tegen, en daarin wordt er vooral geklaagd over de verkoop van Keys die al in gebruik zijn. Je kan denken dat enkel een slechte boekhouding hieraan schuldig is, maar als er op de klachten van de "klagers" niet meer gereageerd wordt, dan kan je spreken van "bedrog". Nergens in hun voorwaarden staat vermeld dat je een gekochte Key onmiddelijk (binnen enkele weken) moet gebruiken. Toch zal GamersOutlet je key aan iemand anders opnieuw verkopen als je hem niet onmiddelijk gebruikt.
Fair
SoftAid
spijtig dat je nog steeds niet in staat blijkt om een "normale" conversatie aan te gaan, maar ons wel beschuldigd van discriminatie.
Of je man of vrouw bent, donker of licht, of je in een boetiek werkt of in de haven speelt geen enkele rol voor mij of dit forum. Ik zal de eerste zijn om iemand die discrimineert aan te spreken.
Soit, het antwoord mailtje van GamersOutlet is totaal geen antwoord op de vraag die ik me stelde, namelijk "Als alles legaal kan met hun Key voor een Pro versie, waarom zetten ze dan een waarschuwing dat de Key niet werkt om te upgraden van een Home naar een Pro". Ze antwoorden in die mail aan jou dus niet op die vraag.
Bovendien antwoord jij ook niet op mijn vraag aan U, hoe jij dus wel "zonder probleem" kon upgraden....
Om toch even in te gaan op GamersOutlet, zo braaf zijn ze nu ook niet. Er zijn (mogelijk door hen zelf geplaatste) positieve reacties die steeds 3 woorden, of 2 van die drie woorden, bevatten: "Super", "Fast" en "Great". Maar als je doorleest dan kom je genoeg negatieve reviews tegen, en daarin wordt er vooral geklaagd over de verkoop van Keys die al in gebruik zijn. Je kan denken dat enkel een slechte boekhouding hieraan schuldig is, maar als er op de klachten van de "klagers" niet meer gereageerd wordt, dan kan je spreken van "bedrog". Nergens in hun voorwaarden staat vermeld dat je een gekochte Key onmiddelijk (binnen enkele weken) moet gebruiken. Toch zal GamersOutlet je key aan iemand anders opnieuw verkopen als je hem niet onmiddelijk gebruikt.
Fair
SoftAid