Help!

PC-Problemen?
De vrijwilligers van Oplossing.be zoeken gratis met u mee!

Hulp bij posten

Recente topics

Auteur Topic: in Word gegevens uit Excel halen  (gelezen 1585 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline felix85

  • Nieuw lid
  • Berichten: 3
in Word gegevens uit Excel halen
« Gepost op: 12 maart 2009, 08:22:26 »
Hallo,

Ik heb een userform in word gemaakt en ik heb in excel een hele lijst met adresgegevens enzz van bedrijven.

Nu wil ik in dat userform in word een combobox maken waarin ik de naam van het bedrijf kan selecteren waarna hij de gegevens die erachter staan in textboxen op dat userform plaatst!! Hoe kan ik dit doen..

Ik heb al gehoord van samenvoegen.. maar dan kun je de naam niet selecteren, dat is voor als je naar alle contacten iets wilt sturen..

iemand een idee??

Groetjes

 


www.combell.com